torsdag 30 september 2010

Shoppat hela dagen...

Vaknade av att det ringde på ringklockan i morse... Då kom ett bud med lite godsaker från en tjejkompis som hon ville att jag skulle pröva..hahaha.. You are welcome :-)
Sen ringde jag till Tomas och frågade om han skulle med på en powewalk och då säger han att vi istället ska ta en shoppingtur hela förmiddagen och sen ta en lunch. Hmmmm, shopoholic som jag är ABSOLUT!
Blev 2 par Acne jeans, 2 Acne skjortor, 2 Acne t-shirts, 1 par Nike träningsbyxor, 3 t-shirts från weekday, 1 mössa "random" och 1 par skor. Kollade runt efter en jacka också men inte hittat någon bra än...
Hahahaha, vi blev stoppade av polisen också, ser jag så farlig ut?! :-p





Nu blir det en powerwalk och ska stoppa in första tvätten innan jag sticker ut...
Visar vad jag har köpt lite senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar