fredag 1 oktober 2010

Breakfast and pw...

Vaknade runt 08.30, satte mig i vardagsrummet med en kaffe och kollade på nyhetsmorgon i någon timme innan jag slängde på mig mina nya träningsbyxor och jacka för en powerwalk runt härliga djurgården...
Kom hem för en timme sen ungefär och gjorde en god omelett med dijonsenap, kalkon, salami och paprika i... till det ett glas juice, actimel och lite fräsha grönsaker. Nyttigt och gott! :-)
Nu blir det till att jobba lite sen ner på stan och möta upp lite vänner som tagit en hmmmm halvdag...hahaha.
Dessa fredagar med bra väder, slår aldrig fel för kontorsråttorna!

Fast det hade varit ännu mer nice att vara bortrest i något skönt land och bara chillat som ovan ;-)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... middag med grabbarna eller middag ute någonstans, hemma ta det lugnt eller vad fan ska man hitta på?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar