tisdag 28 september 2010

Studio, middag och bio...

Kom precis hem efter en låååång dag.
Har suttit i studion nästa hela dagen idag och jobbat med vår första singel som kommer bli HUGE.
Vi har en riktigt bra vibe ihop när vi jobbar och vi har hittat en skönt sound som jag verkligen diggar och förhoppningsvis ni också.
Robocop
Magic is happening...






Blev en sen lunch på kvarters thaien och sen ner i bunkern igen...

Är det någon annan än mig som ser någon likhet mellan Robert Wåtz och Vanilla Ice?! Hahahahaha





Sen blev det hem runt 19-tiden för en snabbdusch och klädombyte för att sen gå ner till East och äta middag med Lars och hans kompanjon från Finland som äger ett gäng nattklubbar och är en god vän.
Vi ska göra lite roliga events där borta samt på lite andra av deras nattklubbar världen över är det tänkt.
Jag kommer dela med mig av allt här inom en snar framtid :-)
Bingo kom förbi med hans underbara och söta lilla son Ringo som är helt underbart lugn och härlig...

Efter en trevlig middag med sushi, edamame bönor och Tom Kha Gai så var jag tvungen att smita iväg från alla till Filmstaden Sergel där vi hade bokat in att se Wall Street (Money Never Sleeps).
Skön film tycker jag även om ettan är betydligt mycket bättre...


Nu är jag ialla fall hemma och ska jobba undan lite som jag missade idag och sen stupa ner i sängen..
Sov gott allihopa så hörs vi i morgon!

2 kommentarer:

  1. Är du och Jessica fortfarande tillsammans?
    Du skriver inte så mycket om henne längre.
    Ni ser alltid så kära och lyckliga ut när man ser er ihop eller på bilder och ni är ett perfect match

    / Sara

    SvaraRadera
  2. Haha, Robert & Vanilla Ice ser ju ut att vara bröder!
    Ser verkligen fram emot att höra vad du eller ni har gjort i studion.
    Som dj är du fett bra i allafall!

    SvaraRadera