onsdag 29 september 2010

Morningwalk and now lunch...

Yes, så sov man som ett litet barn inatt. Drömde ngn sjukt rolig dröm för när den första drömmen var slut runt 04 tiden vaknade jag till i 3-4 minuter, kollade på klockan, asgarva för mig själv och trodde först att den var runt 08 på morgonen men insåg snabbt att jag var 4 timmar för tidig och somnade snabbt om och fortsatte att drömma om ngt annat som jag inte minns.
Vaknade i alla fall runt 09 i morse, satte mig och läste tidningen, drack en stor kopp med te och klädde sedan på mig ordentligt med kläder, mötte upp Alexandra och tog en powerwalk runt den lilla sjön... inte lika kallt som igår dock.


Nu är det dags för lunch med Micke och Marcus sen en snabbis i studion för att sen har jag lovat att hjälpa till på invigningen av Avenue ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar