tisdag 28 september 2010

Härlig eftermiddag och kväll...

Efter en sväng nere på stan och lite härlig fönstershopping,
(letar nämligen efter en ny skön vinterjacka, kanske någona av er som har ett tips?) och sen någon timme i studion, för alla andra hade möten m.m. och det känns lagom kul att sitta där nere själv.
Gick jag hem och började kolla på en film så här i kylan...
Vi kommer forstätta med låtarna i morgon lika bra att tuta och köra på medans man har ett bra flow...


Runt 18-tiden drog jag på mig kläderna igen efter bara hunnit kolla typ 15 min på filmen för att springa ner till svampen och möta upp lilla Lady och STORA :-p Jessica...hahahaha, nej, skoja bara.
Håll på att få en chock när jag såg henne, hon har ju för fan rakat av sig allt barr på huvudet det stackars flickebarnet. MEN och jag säger men.... så passar den lilla skitungen i det riktigt bra.



Vi tog en lång promenad genom stan, ut på skeppsholmen och såg solen gå ner medans vi promenerade och pratade. Det var riktigt kyligt ute men vi hade en mysig eftermiddag.
Hade på mig både mössa och halsduk för det känns verkligen som hösten är här på allvar nu!



Lady hittade en söt liten "Baloo" dvs. en riktigt söt liten fransk bulldog som var 2 år äldre än henne längst ut på udden... Det här med att gilla äldre killar tycks ligga inom familjen... hahaha.


Kom hem för ett tag sen och lagade en god och krämig svampsoppa med champignoner och kantareller... Var supergott efter en kall promenad, och har slökollat lite på idol och lite annat strunt som har varit på tv´n.
Nu är det dags att fortsätta att titta på filmen, fixa lite grönsaker med tortilladipp, naturgodis och kura ner sig i soffan under täcket...

6 kommentarer:

  1. Hahaha du är stor! Tjocko!
    Men ååh fan vad mysigt du har det nu då! Tönt <3

    SvaraRadera
  2. Men vad händer nu? Är ni tillsammans igen du och jessica? Ni är så himla fina och passar så bra ihop så jag hoppas att ni är det =)

    SvaraRadera
  3. riktigt snygg jacka du har på dig. Vart har du köpt den och vad är det för märke?

    SvaraRadera
  4. Jackan är från Cosa Nostra och finns tyvärr bara 10 st av den i hela världen vad jag vet, så jag tror det kan bli svårt att få tag i den, men tack. I like it aswell... !

    SvaraRadera
  5. Min hund heter också Lady som nu är hela 100 hundår och blivit riktigt rund och go med åren :-)

    Läser din blogg då och då, gillar ditt namn på bloggen. Ciao Jos.

    SvaraRadera
  6. Här är ett tips på vinterjacka: http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=57268&Position=6&ListType=1&BrandID=48&CategoryID=0|0&Gender=0&SizeID=0

    SvaraRadera