fredag 24 september 2010

Utgång...

Jahapp, då blev det utgång ändå ikväll... Hahahaha.
Ska hoppa in i duschen nu och sen gå hem till min lilla Marcus som köpt en ny våning här i närheten på en fördrink.

Ska bli kul att se hur den har blivit. Var med honom när han köpte den för några månader sedan och den hade sjuuuukt mycket potential till att bli GRYM. Nu har han renoverat den men typ inte flyttat in än, så den är mer eller mindre omöblerad men det ska bli intressant och se vad han gjort.

Sen ska vi tydligen upp till V på middag ikväll fick jag reda på nu. Som vanligt har Mr Ahlbom styrt...

Vad fan ska man ha på sig ikväll då? Hmmmm, känner mig som en brud ibland... hahahaha.
För er partysugna så kan jag rekommendera att om ni inte kommer förbi uppe på V så spelar mina kära vänner David och Lole på Rose ikväll där Jossan Charpentier har en middag och fest med sthlmsgruppen.

Lole & Me
David & Jag

Har ni tur eller rättare sagt har jag tur, hahahaha, så kanske ni ser en glatt berusad Lichter smita in i dj båset också ;-)
Så hoppas vi ses ute i vimlet i natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar