fredag 24 september 2010

Näst sista dagen...

Kom precis hem ifrån Lisa på Torget där jag fick reda på att dom stänger igen uteserveringen i morgon, hmmm, synd med tanke på att vädret har blivit skadat här hemma och det känns som sagt typ som vår ute.
Men hösten och vintern kan vara jäkligt mysigt det också...


Satt och lunchade med Marcus, bollade lite ideér och fick i mig 3 kaffe så nu känner jag att jag går på högvarv här hemma...
Är riktigt taggad för alla ideér och saker som snurrar runt i mitt huvud nu. Vill sätta igång och börja jobba med allt NU, men måste tyvärr "avvakta" tills allt är "on track" på alla plan...

Har dammsugit, svabbat, dammat.... känner mig som värsta städerskan...hahahaha.

Nu blir det chill i soffan med lite film i några timmar sen får vi se vad som händer ikväll =)

1 kommentar: