måndag 20 september 2010

Seg dag...

Ja, vad ska man säga... Har börjat inse att jag inte är 18 år längre. FY FAN, vad det känns i kroppen när man varit ute på krogen 2 dagar i rad och kört all in... usch!
Har försökt kompensera det idag med 2 st Powerwalks runt djurgården. En i morse och en nu ikväll, skönt och kyligt väder ute på en och samma gång. Bra för snabba promenader i alla fall =)
I dag har jag inte gjort så där överdrivet mycket. Hade ett möte på eftermiddagen samt att jag suttit och skrivit lite på en presentation för ett riktigt STORT och roligt event som vi planerar för nästa år.
Kommer berätta för er vad det är när alla bitar börjar falla på plats men oj,oj,oj... vad coolt det kommer bli!
Gjorde en god svampsoppa till middag då jag försöker att klippa kolhydraterna såhär på veckodagarna som jag nämnde i förra veckan + att det värmde i kroppen efter promenaden.

Känner att det är så himla skönt och härligt att ha riktigt bra och nära vänner som man kan prata med i timtal om allt utan att dom slutar lyssna eller slutar att bry sig och komma med råd osv... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar