torsdag 23 september 2010

Promenad m.m.

Vaknade och slängde kvickt på mig träningskläderna och en tjocktröja plus jacka för att ta en kvick promenad runt djurgården med Alexandra, börjar bli lite kyligt på morgonarna samt kvällarna men när det är sol ute som det är nu är det helt underbart.

Efter det så blev det en nyttig frukost (omelett med kalkon och grönsaker, ett glas juice samt en actimel , ska vara bra för magen har jag hört), svara på lite mail, skissa på lite planering för hösten/vintern och sen iväg och kolla på en lägenhet då den jag kollade på i söndags drog iväg med 2 miljoner över utgångspriset, HELT sjukt!
Men den jag kollade på idag har jag sett en gång innan och tog med mig kameran idag så jag kan gå igenom och kolla här i lugn och ro vad jag tycker man kan förbättra och förändra. Men det känns som om jag kommer att slå till på den här =)
Nu ska jag ner och träffa Marcus en sväng och ev. ut på golfbanan...
Han ville slå 9-hål och med det här vädret så kan det vara ganska så skönt att hänga på :-)
En bild från Puro Beach i Palma... Fan vad nice det var där nere =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar