onsdag 22 september 2010

Lång dag...

Började dagen ganska så sent  (09.30) då jag typ somnade vid 04 i natt... La mig i god tid men kunde fan inte somna. Låg och tänkte på jobb och vad man skulle kunna hitta på med alla events, "nya" jobbet samt en stor grej jag ska köra nästa år.
Drömde mig bort till solen och värmen, lite gig jag ska göra utomlands i vinter och hur skönt det kommer bli m.m.
Hur som helst så kom Nordin förbi i "morse" och så tog vi en låååång powerwalk i solen som tittade fram idag och surrade om allt möjligt och sen blev det en hälsotallrik på muffin bakery innan första mötet idag :-)

och kanske en muffins också då ;-p
Sen blev det ett litet möte på lisa på torget i solen, satt tom. i piké där idag, sjukt innan jag drog ner på gymmet en snabbis och körde ett kort pass.
Träffade upp Baby J på en sen lunch också på wokhouse, satt och pratade en massa jobb, framtid och lite utlandsgig också. Skönt att bara surra om allt och nada ibland =)

Träffade upp Tjommen en stund också och tjötade lite, sen blev det en sväng på stan och nu är jag hemma och pratar i telefon och ska äta lite middag...



1 kommentar: