torsdag 23 september 2010

Sweet Day ...

Ja, Marcus åkte iväg till golfbanan utan mig idag den lilla djävulen :-p
Ringer honom och frågar vart han är och då säger han att han är halvvägs till golfen och hade heeeelt glömt mig eftersom jag aldrig följer med i vanliga fall... hahahaha. Jag älskar dig ändå =)
Så jag mötte upp min kära lilla Oscar för att ta en långpromenad runt skeppsholmen, kul att se honom eftersom vi inte setts på ett tag bara han och jag och prata lite...

Svängde förbi hos Anders på A2 och kollade lite kläder och hälsade på Basil och Barney också innan jag kom hem och åt en riktigt god, hemlagad kycklingsallad...
 

Nu har jag precis kommit hem ifrån ett skönt bröst och biceps pass nere på gymmet med George och slurpat i mig en smoothie med färska bär och proteinpulver.


Ja, jag vet att man ser ut som ett mongo när man tar i, men jag bjuder på den ;-)


Dags för film, lite frukt och kvällssnack med Sofia... :-)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar