tisdag 21 juni 2011

Skön dag men ngt som saknas...

Idag har det varit en lång och skön dag...
Började ju i morse med en skön powerwalk runt djurgården och gick lite i mina egna tankar i det gråtrista vädret med min ipod, ganska så skönt faktiskt att bara gå runt och tänka på massa saker så där själv på morgonen. Sen gick jag ner på gymmet coh körde ett tungt rygg/mag pass innan det blev en smarrig frukost här hemma.
Tog en dusch, jobbade lite innan David Hedman kom förbi och hämtade mig här utanför och så drog vi och mötte Pierre för lite shopping =)
Blev 4 par byxor på Acne, lite träningssaker på Nike, en tröja från Hope och lite annat smått och gott.
Kom hem vid 18-tiden efter ett kort möte och sen har jag tvättat och jobbat lite.
Gjorde en asgod Kycklingsallad som var blandad med en köpt ceasarsallad som inte alls var ngt att hurra för och så på med min egna goda dressing :-p

Någon som ska fira midsommar på sjön :-p

Asgod frukost med färskpressad vattenmelonshake och god yoghurt =)




Åhhhhhh... Saknar min lilla skrutt som är i Eskilstuna och jobbar, tråååååkigt! :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar