torsdag 23 juni 2011

Äntligen!

Så har man äntligen fått lite välbehövlig semester...
Landade i går morse och åkte direkt till hotellet, checkade in, bytte om och la mig vid poolen.
Sjukt varmt här nere typ 32-33 grader och stekande hett. Tror nog jag kan ha bränt mig lite i ansiktet igår.
Efter en grekisk sallad och lite sömn vid poolen bytte vi om och gick ner och tränade lite på gymmet, ganska så skönt men oj vad trött man var i huvudet efter att ha gått upp 04.00 på morgon och legat i solen hela dagen...hahaha.
Tog en taxi ner på stan, käkade middag och sprang in i George & Michaela som också är här nere =)
Kom hem och la mig och läste i soffan och somnade i soffan också som en liten björn efter 5 min...hahaha.
Nu ska vi ta och bege oss ut för en lätt joggingtur innan frukost och kanske hinna med ett dopp i havet.





Det tar ett år att ladda upp bilderna här och internetet funkar ju som ett rövhål men i will do my best for you my dear friends...
Just det, Baloo fyllde 2 år igår...hahahaha, så söt och gosig den lilla grisen =)




Skickar över en puss till min lilla Fi också :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar