lördag 25 juni 2011

Chillar...

Hej på er...
Idag kan jag tänka mig att det var många som vaknade med extrem huvudvärk och till och med lite ångest efter midsommar... har jag fel?!
Hoppas ni hade en härlig dag och kväll ändå allihopa.
Själv så vaknade jag runt 08.00 igår, tog en joggingrunda, låg vid poolen hela dagen, solade, åt sallad,
läste en bok, lyssnade på skön musik och sov =)
På kvällen blev det en kort joggingtur och sen gymmet där jag körde på med bröst, triceps och mage.
Kom hem till mitt hotellrum, duschade, kollade på solnedgången och mötte sen upp resten för middag här nere på hotellet. Riktigt nice buffe med hur mycket grönsaker, varmrätter och efterrätter som helst och allt är superfräscht, gillart.
La mig på altanen sen och pratade med min älskling som jag saknar så in i helvete innan det blev en film och efter det läste jag lite till innan jag somnade...

Idag har jag typ gjort samma sak...
Joggat, solat, ätit, tränat,jobbat lite, ätit middag och nu en film på g igen på ngn konstig italiensk kanal som tack och lov inte är dubbad =)
Skönt att bara få slappna av och inte göra ett skit, bara må bra...


My Room =)



Skön View




Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha Grekisksallad eller en Ceasersallad så det blev båda =)








Onyttigt men gott! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar