tisdag 21 juni 2011

Ge mig soool...

Igår blev det som sagt en chilldag...
Var på tok för trött i skallen för att göra ngt och vädret bättrade verkligen inte på humöret.
Mötte Upp Mo, hans tjej och Calle på Ciao Ciao och åt en pizza och en sallad med kyckling. Vi satt mest och surrade om Philips födelsedagsfest och lördagskvällen i sin helhet. Hade skitkul och det verkade alla ha haft. Jag och Fi gick hem i regnet efteråt och sen vid 17 tiden åkte det lilla knytet iväg i några dagar och ska jobba så jag la mig i soffan, kollade på filmer och somnade sen som en stock. Sov nog i typ 10-12 timmar igår natt och trots det har jag varit seg idag.

Var hemma och jobbade fram tills tre tiden då Olle kom och hämtade mig och sen drog vi förbi Mocco och mötte upp Calle för en liten fika och pratade om ett ev. event vi ska ha i sommar. Blir det av kommer det bli ruskigt kul att genomföra men, vi får se innan veckan är slut hur det blir...

Efter Mocco gick jag hem, bytte om och begav mig ut för en runda längs djurgården eftersom vädret hade spruckit upp. Det var faktiskt skönt att bara powerwalka i dag så jag tog ett snabbt axel/triceps och magpass efteråt också.
Kom hem duschade och mötte upp Holger, Olle och Calle nere vid rigoletto vid nio tiden. Det blev nya Spielberg filmen Super 8, inte dålig inte bra ngt däremellan tycker jag.
Nu blir det hur som helst sängen för mig , god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar