torsdag 23 juni 2011

Chill dag =)

Började dagen som sagt med en liten lätt joggingtur på 6 km innan jag slängde mig i den iskalla och härliga poolen och gick tillbaka till rummet, bytte om och åt en inte alltförbra frukost...
Hur kan man misslyckas på ett hotell med frukost?!
Hur som helst så ska vi byta hotell i morgon, hittat ett helt nybyggt hotell som öppnade för 3 dagar sen och styrt en riktigt nice svit med egen pool högst upp =)
Idag har det inte blivit många knop gjorda... Legat vid poolen hela dagen och somnat av och till i solen så jag känner att jag har bränt mig lite i ansiktet också.
Nästan läst ut hela Mankell´s bok - kinesen också.
Köpte med mig nya Jens Lapidus boken ner hit som heter LIVET DELUXE , tror det kan vara riktigt bra.

Blev ett intervallpass på gymmet på kvällen också innan vi drog ner till stranden och åt på ngn liten restaurang. Mitt i allt så går strömmen också... hahahaha. Hemma hade man lackat men här är det bara lite charmigt tycker jag.
Pratade med min lilla älskling hemma som jag är så himla stolt över!
Hon har förhoppningsvis lyckats få 2 grymma jobb idag, GRATTIS baby, du är bäst!

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite till soft, skön musik... God natt!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar