tisdag 14 juni 2011

Monday & Tuesday...

Hej hopp...
Var så seg igår att jag inte orkade blogga... sorry.
Vaknade runt 08 på morgonen och satte mig och jobbade ett tag innan jag somnade om en kortis och sen på förmiddagen tiden blev det en joggingtur med Fi runt djurgården följt av ett snabbt axelpass på gymmet.

Efter träningen så kom Olle och hämta mig, sen blev det en lerinpackning som är avslappnande för muskler och leder hos Jennifer. Så himla skönt, efter det blev jag insmord med ngn magnesium olja så det kändes som jag hade vasselin över hela kroppen...hahahaha.

Blev en hälsotallrik på Sirap med Pierre, Olle, Jennifer, Hedman efter massagen och sen blev det hem, storshoppade på Hemköp och sen lagade vi tacomiddag och kollade på filmer.

Idag blev det en tur runt djurgården och nu är jag på kontoret och har haft lite möten.
Tror jag drar mig hemåt snart med cykeln innan det börjar regna.... hahahaha.


Låg som i en kokong... hahaha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar