onsdag 15 juni 2011

Matkoma...

Hahahahaha, ligger i soffan efter att ha ätit på tok för mycket mat för 4 timmar sen, men är fortfarande proppmätt!
Kom och tänka på en sak som Pierre sa när jag pratade med honom i telefon när jag joggade i morse... Han sa att det lät som en häst galloperade när jag sprang.... :-p Så nu är jag en jävla häst också!
Blev en powerwalk på kvällen också runt hela djurgården, vilket var skönt och så kom det några skvättar regn på det också, härligt!
Kom och ställde mig och lagade 2 st olika sallader... En blandsallad och en coleslaw, Hommus, tehina, falafel, shishkebab, blomkålspure, vitlök/vitvins stekta champinjoner m.m. och efter det blev det honungsmelon och vattenmelon..ahhhhh.
Nu blir det film som jag återigen kommer att somna till... så god natt på er.

Här var det visst någon som fick vatten i näsan...hahahaha


Så nice att ha ett välfyllt kylskåp... gillart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar