onsdag 15 juni 2011

Birthday boy...

Ikväll har vi varit hemma hos mina föräldrar då min lillebror fyllde 29 år idag, stor skitunge nu :-p
Hade så jäkla trevlig kväll och Fi skrattade och grät så att tårarna sprutade, alltså hon dog till alla gamla foton mamma visade på mig, jag tyckte det var lagom kul men jag bjuder på den...  hahahaha.
Åt en asgod förrätt, grillat kött och kyckling med råstekt potatis med olika sallader till varrätt och glass med jordgubbar till efterrätt så nu ligger jag återigen som en träskpadda i soffan...
Tur att jag joggat och varit på gymmet idag annars hade jag haft mega-ångest, men det är väl därför man tränar?! Så man kan unna sig lite då och då...
Nu blir det film ikväll igen sen nighty night...
Tyvärr David, (min bror alltså) , dina bilder blev inte så himla bra, så skiter i att lägga upp dom... du ska tacka mig :-p





Jag var Mr: John Travolta trodde jag...



Typ dagens mode, eller vad säger ni?! ;-)

Busunge nr 1 =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar