fredag 17 juni 2011

Kul väder...

Vaknade i morse och skulle som sagt kört squash med Philip kl 09.30 men när jag vaknade klockan 08.00 och kollade på min telefon låg där bl.a ett meddelande från just Philip som hade kommit 04.58 där det stod - Jag måste boka av squashen i morgon är dyngrak!!! Sorry. Hahahaha, vi som hade slagit vad och allt.. Hahahahaha. Men, men då tänkte jag ta en joggingtur men kollade ut och blev inte alls sugen på att gå ut överhuvudtaget. Det regnar och det skall fortsätta regna tills på torsdag säger dom. Nu är det jag som kollar på en resa utomlands ögona bums! Sverige är grymt när det är sol men suger när det regnar.
Jobbar nog hemifrån idag och ska försöka ta mig ner till gymmet en snabbis också.
Har bara 2 möten idag så blir en soft dag idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar