lördag 18 juni 2011

Igår kväll och nice brunch!

Igår kväll var jag så seg att det blev en massa onyttig mat till middag följt av chips, dipp, ostbågar, godis m.m. tills jag bokstavligen höll på att spricka.
Till det kollade vi på 3 filmer innan det var dags att dra ner till jobbet.
Hahaha, Fi kom hem vid 00.30 tiden iklädd en Onepiece som såg ut som en leopard/bumbibjörn, hahaha. Drog hur som helst ner till jobbet där det var helt ok med folk inta galet, men skön stämning och bra vibe.
Ikväll har vi fullbokat och bra med gästlista så det känns som om det kommer bli bananas!

Vaknade i morse och satte mig och kolla igenom lite mail innan en skön djurgårdspromenad följt av en snabbdusch och sen bar av ner till Berns för en supertrevlig brunch med Ellinor, Daniel, Felipe och Sienna. Är så mätt (återigen) hahahaha, och så ska vi bort på Philips 30-års fest nu om 1 timme på Supper där det blir mat, dryck m.m.... orkar inte :-p  Känns som om det kommer bli en LÅNG natt idag.
Funderar på att dra iväg i morgon utomlands, får se om jag hittar ngn resa bara.





Min dessert tallrik till vänster och hennes till höger...hahaha


Hur ska man kunna ta med henne på restaurang igen?! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar