onsdag 25 maj 2011

Uppdatering ...

Hallå =)

Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen på ett par dagar så ska försöka uppdatera dag för dag ikväll...
Börjar med Torsdag kväll och Fredag...

Kvällen på torsdagen tillbringade jag hos Bingo i hans studio.
Blev en massa surr och lite poker innan jag drog hem och packade resväskan , sov i 2 timmar och tog en taxi ut till arlanda för att därifrån boarda ett plan som skulle ta oss till Toronto /Kanada.






12 timmar senare och 6 timmar bak i tiden så landade vi runt 20.30 på kvällen och Antonio och Sean mötteupp oss med 2 bilar och körde mig till Antonios lägenhet och tjejerna till deras hotell.
Bytte om, tog en dusch och sedan kom min vän Zark och hämtade upp mig i hans piss-snygga
Gran Turismo, bra draooooug =)

Blev en galet god middag på Blowfish som är en av de bästa asiatiska restaurangerna jag någonsin ätit på i hela mitt liv. Därefter drog vi till Thompson Hotel och drack lite skumpa på deras takterass med riktigt nice utsikt, därefter blev det av till CenturyRoom och partade loss hela kvällen lång innan jag drog hem vid 03 då alla ställen stänger där nere. Trevlig kväll, och kul att se alla mina vänner i Toronto igen =)





















More to come later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar