torsdag 26 maj 2011

Niagrafalls and the way back home...

På söndagen vaknade jag relativt fräsh även om det var en galet rolig kväll på lördagen...
Det enda som sög var att mina skivor och lurar försvann, inte kul alls!
Mötte upp resten av gänget för en trevlig lunch och sen tog vi bilen ut till Niagrafallen.
Sjukt fint och riktigt härligt att ha varit där nu när jag ändå varit i Toronto 3 ggr.
Strosade omkring där i typ 1-2 timmar och fick lite sköna bilder på regnbågar, fallen m.m.
På kvällen tog vi en väldigt sen middag och sen gick jag faktiskt hem, kände mig trött och seg och drog bara upp till lägenheten, kollade en film och somnade sen som en stock.

Måndagen gjorde vi verkligen nada, alla var lite trötta plus at det var röd dag i Kanada så allt var typ stängt. Blev en god brunch sen soffläge med nya Henning Mankell boken för mig och de andra drog ner till Beermarket och satt och drack innan bilen kom och hämtade oss till flyget.
Var sjukt nära att vi inte skulle komma iväg för det blev en regn/hagelstorm precis innan vi skulle boarda samt det där jävla askmolnet. Meeeeen, vi kom iväg och kom hem i bra tid.
Åkte hem, dammsög, svabba och städade sen blev det en myskväll hemma i soffan med min lilla älskling som jag saknat...
Spaghetti och köttfärssås till middag och lite film... sen fick hon lite presents så klart =)








Bravo =)





Nella, Zark och lillan



Sjukt god mikshake












Brunch

Mycket packning för en lite tjej...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar