onsdag 25 maj 2011

Lördagen i Toronto...

Vaknade ganska så seg på lördagen, jetlagad, hungrig och lite småbakis...
Mötte upp allihopa på The Hazelton Hotel nere i lobbyn och åt en skön lunch ute i solen och satt och skrattade åt gårdagen =)
Sen tog vi bilarna och åkte ut till en marknad en bit bort och åt glass, kollade hur man gjorde choklad,  spanade lite kläder m.m. innan jag fick ett infall och ville klippa (raka) mig så Zark tog mig till en "barbershop" där han som jobbade måste ha varit typ 60 bast och där satt jag och kände mig lite nervös men tvärtemot vad jag trodde så var han dödsskön och hade stenkoll på läget, tur för mig :-)

På kvällen åt vi en smaskig middag på Origin där vi fick allt från skaldjurschevice, tomat och mozarella, olika röror till Lamm, tonfisk och min favorit Black Cod :-p så jäääävla gott.
Efter middagen åkte vi iväg till till en av deras nattklubbar som heter Maison och det är varje gång man är utomlands som man inser hur fuckin långt efter vi är i det här landet när det kommer till nattklubbar.
Här känns det som om alla nattklubbar är stöpta i en och samma form medans utomlands är det svinschysst design och allt ät verkligen genomtänkt... Hur som haver så fick vi ett bord precis framför dj-båset där jag en timme senare skulle upp och spela. Mycket folk, bra warm-up dj och sen oj,oj,oj... det small, och det small till ordentligt... Hade skitkul och fick riktigt bra respons efter giget, so thanx boys and girls =)

















Min lägenhet som jag bodde i...














In the mix, men pissdålig bild...hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar