torsdag 26 maj 2011

Onsdag och Torsdag Estockholmo

Igår började jag dagen med en joggingtur runt djurgården, så himla skönt efter en onyttig helg och kände mig riktigt svullen efter flyget också, bläh! Sen blev det en sväng förbi på gymmet också där jag mötte upp en av mina bästa vänner Alexandra för ett axel/triceps och magpass....sweet!
Efter det blev det hem, tog en lång och kall dusch, bytte om och gick ner och hade ett lunchmöte med grabbarna från jobbet och gick igenom helgen på Solidaritet, 5-års jubileumet nästa onsdag där vi har flugit hit ingen mindre än självaste Pete Tong och 10-11 Juni där vi kommer ge er 2 galna dagar... mer info om detta kommer i nästa vecka!
Satt kvar på hotellet resten av dagen och jobbade som kom skruttan och hämtade upp mig, tog en liten promenad hem och lagade lite god middag, satt jobbade med diverse saker och sen kollade vi på en rolig fransk film innan vi gick och la oss vid 02 tiden...

Idag vaknade jag runt 06 tiden då jag blev väckt av lilla modellen som skulle flyga iväg och jobba i London över helgen men somnade snabbt om som en liten björn...hahaha
Vaknade sen vid 10 tiden, tog en promenad och gick sen ner till gymmet och körde rygg följt av spinning och core, riktigt svettigt idag =)
Mötte upp Pierre efter träningen och tog en lunch på Thaihaket på nybrogatan och sen ner till kmk för lite kaffe och sol. Och har hängt med en massa mysiga och sköna hundar idag... Miss my dogs :-(

Nu har jag suttit och jobbat lite och ska möta upp Pierre igen för att smita förbi "Gården" på deras invigning och sen till hotellet där vi idag bjuder er på Putte Ponsbach & Vietnaam som spelar musik och vi bjuder på ostron och skumpa för att fira våra nya och längre öpptetider. Så kom förbi och häng lite innan ni drar till Solidaritet ikväll... Lunde bröderna är riktigt taggade och bjuder er på entrén på Solli idag så vi ses sen!






Hallå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar