tisdag 17 maj 2011

Back in Stockholm...

Hej hopp på er...

Jag VET att jag inte har bloggat på 4 dagar, men internetet var så himla segt nere i Cannes plus att jag hade typ ingen tid för att blogga så jag kommer under dagen uppdatera er dag för dag så gott det går =)

I Fredags så började vi kvällen med en trevlig middag på hotellet där det var bra med folk och bra stämning. Pratade lite jobb och catchade upp med lilla söta Fi innan det var dags att gå förbi på Rose där Josephine hade sin födelsedag/stockholmsgruppen fest för ett gäng inbjudna.
Bra roddat, mycket folk och skön musik. Var väl kvar där i någon timme innan Fi ville gå förbi på Vså vi gick dit i någon timme också sen var det dags för mig att gå till jobbet...
Vi hade ett samarbete med 107.5 den kvällen så det var en aningen mer kommersiell musik än vad det brukar vara på övervåningen men dock riktigt mycket folk och Johan Svengberg stod för musiken och levererade ett skönt gung hela kvällen igenom.
Drog hem vid 04 tiden, packade väskan och hämtade upp Emil med taxin och åkte ut till Arlanda för att ta flyget ner till Cannes... !







Frukost på Arlanda



Bye bye Sweden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar