tisdag 17 maj 2011

Sunday in Cannes !

På söndagen vaknade jag upp av att Emil kittlade mig under fötterna och frågade om jag skulle med ner till gymmet klockan 10... ÄR DU GALEN var tydligen mitt svar, så jag sov bort frukosten och gymmet och vaknade någorlunda utvilad lagom till en liten barkurs som vi skulle gå på klockan 11.30.
Till frukost blev det en trippel espresso och 3 drinkar som vi skulle laga till...hahahaha.
Sen var det dags för lunch nere i hamnen efter vi hade gått igenom marknaden som den kallas där alla länder har varsitt tält där de visar divers filmer som de vill sälja m.m., intressant att se faktiskt.

Efter en supertrevlig lunch i solen drog vi tbax till hotellet för att checka ut och blev sedan hämtad av en bil  som tog oss till Eden Rock där vi hade en tender som hämtade oss ut till en väns båt som var sjukt stor... 100 fot tydligen, jag har ingen koll på fot, meter hit och dit, men jäkligt nice båt och härlig besättning som lagade mat, styrde drinks, skumpa, desserter m.m. till alla =)

Vid 18 tiden åkte vi in med båten till Nikki Beach där vi hade ett bord och där var det galet mycket folk och Sylvain stod och pumpade ut skön house... 2 timmar senare ville Chris och Gilbert dra bort till en ny beachclub som heter Zanzibar som är nyöppnad av grabbarna bakom le palais.
Mycket folk, men på tok för hög volym och så kände jag mig jäkligt seg så vi drog efter bara ngn timme tillbaka till båten för lite snacks, skumpa och ombyte för kvällen.

Middagen åt vi på Nobu som ligger på 3.14 nere i Cannes, dra åt H*****E vad god mat det var.
Vi blev typ 20 pers på middagen och hade så jäkla kul så vi gick inte förräns managern tyckte det var dags att stänga...hahahaha. Då tog vi bilarna bort till Da da da en kort stund, sen till Le Baron för att sedan avsluta på VIP ROOM där vihade sjukt kul. Kanye West uppträdde, Afrojack spelade och så sprang jag in i Pillan och co. som var därnere och jobbade. Blev hemgång innan stängning och kaptenens fru vaknade och styrde vickning till alla, så nice =)



























































Skönt namn...LOL





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar