onsdag 18 maj 2011

Måndag & Tisdag...

Vaknade på måndagmorgonen på båten och gick upp till soldäck där de hade styrt en asmysig frukost som bestod av en massa färsk frukt, croaissonger (eller hur det nu stavas), smörgåsar, yoghurt, bacon, scrambled eggs m.m. La mig i solen och försökte lapa i mig det sista innan bilen skulle köra oss ut till flygplatsen.
På flyget vräkte vi i oss en massa mat, typ allt som fanns på den där tråkiga menyn..hahahaha.
Väl hemma möttes vi av regn och rusk, pkte hem och började känna mig lite dåsig och febrig. Så jäkla typiskt eftersom jag skulle gått på Gerdas invigning 1 timme senare men jag kände bara att min kropp behövde sömn istället.
På kvällen gick vi ner till Italiano och åt en mysig liten middag och sen handlade vi en massa gott på hemköp på vägen hem.

Igår började jag dagen med en joggingtur runt djurgården och sen ut till Solna med Olle och Havanna där vi lämnade av lite kläder för tryck. Sen blev det upp till kontoret och jobbade i några timmar innan jag drog hem och chillade med jobb, fast i soffan =)











Bra där :-p


Hade den här maratonlöparn som hare igår... grymt :-)

Tungt Olle?! Hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar