onsdag 13 april 2011

Uppe med tuppen...

Idag var jag uppe med tuppen runt 07.00 och låg och drog mig i sängen i typ 45 minuter innan jag tg mig i kragen, bytte om och tog en lätt joggingtur med intervaller runt djurgården. Brrrrr, fuck vad kyligt det är ute även om joggar och har på sig kläder. Sprang på Jimmy från KMK där ute, måste bara säga att jag är impad över hans diciplin ... tränar och går i vått och torrt och är lite äldre men satan bra deff året runt, credd mannen!
Kom hem och tg en varm dusch innan jag gjorde lite frukost. Kände att jag ville variera mig från in omelett med kalkon m.m. så jag gjorde en tunnbrödsrulle med fullkorn som var fylld med stekt kalkon, stekta champinjoner, 2 stekta ägg, salla, tomat, gurka, dijonsenap och lätt philadephia... =) Mmmmmm.

Nu har jag suttit på kontoret ett tag och skummat igenom lite mail och väntar på mitt lunchmöte som ska dyka in när som helst sen så kommer ju Olle & Mo tillbaka från New York idag också, i like :-)
Konstigt det där, när man umgås som vi har börjat göra nästan varje dag och han drar iväg bara så där så känns det lite tomt...
Fick ett bud här för någon timme sen också från Friggs/Zap med lite naturdietbarer, ska pröva en efter träningen sen och ge er mitt betyg på dom, de ser jäkligt goda ut i alla fall... Thanx Mickis :-*
Anyway, talk to you later alligator!



Man ser Jimmy där framme till vänster såg jag nu... hahahaha! Kallt...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar