torsdag 14 april 2011

Morgonmöte...

Imorse hade vi morgonmöte på kontoret gällande vår nya site som kommer att släppas i morgon bitti.
SJUKT mycket man måste kunna och allt blir bara som en enda stor sörja men jag hoppas att vi alla tillsammans kommer att kunna hålla koll på alla bitar och framför allt att ni ska gilla den =)

Efter mötet gick jag ner till Sats Tulegatan och körde ett tungt ben/armar och intervall träningspass och köpte med mig lite god thaimat upp på kontoret igen och jobbade på till fyra tiden någonting.
Pierre var förbi upp på kontoret i sina vackra trikåer och sen åkte jag och mötte upp Dilba, kepsen mf.l på Lisa På Torget ett tag. Sprang på Prydz, hans tjej och deras lilla söta dotter också...

Nu blir det nog en liten powerwalk tror jag och sen är det möten igen och om jag hinner så drar jag förbi på min dj-agenturs "Joia Agency´s" housewarming party de har ikväll innan Solidaritet.
Kom förbi på Solidaritet ikväll om ni ska ut vi har Alex Sayz, Alex Lamb och Don Tomaso i båset ;-)

Jag och Dilba

Bananer i trikåer de komma 2 och 2... :-p

Några spillervinkar som hade en dansuppvisning på Östermalmstorg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar