lördag 16 april 2011

Saturday Mode...

Oj, oj,oj... Jag säger det igen... oj,oj,oj !
Vilken håll käften kväll vi hade igår på Solidaritet.
Hur som helst så på dagen gjorde jag inget speciellt, tränade, jobbade, powerwalkade med Nordin på morgon m.m.
Började kvällen med att hämta upp Arno Cost på hans hotell och drog ner till hotellet för en sen men riktigt nice middag med lite roligt folk som jag hade bjudit in.
Det var Natalie, Angelica, Anna, Linn, Angelica, Jonas, Jag och Arno som åt middag ihop sen så slöt Michael Feiner, Sandro Monte m.fl upp då Arno och company gjort en del musik tillsammans.
Hotellet var som vanligt smetfullt och bra stämning. Drog förbi Arnos hotell runt 00.30 och hämtade upp hans grejer för giget och drog bort till Solidaritet där ett hav av människor mötte oss. Hängde ut lite i baren på uteserveringen och kände av stämningen innan han vid 02 klev på i dj-båset.

Han levererade ett 2-timmars set som var helt sinnessjukt bra och roligt för både oss och honom att så många dök upp... bl.a Avicii, SebJak, Darwin & Backwall, Stephan "Refune Bossen" Markowitz som även hoppade in och spelade några beats.
Kvällen avslutades på Max och vi fyllde våra magar med en massa onyttigheter =)

Idag har jag inte gjort så mycket... Vaknade och drog ner till strandbryggan och mötte upp lite vänner innan Dan och Sonja kom och hämtade upp mig med bilen för att sen dra bort till Tures och äta en sen lunch med Olle, Calle, Mo, Carro, Pierre & David...

Nu har jag chillat här hemma ett tag och ska ta och hoppa in i duschen för att sen äta middag på Supper ikväll. Så vi ses på Solidaritet senare kära vänner!

Arno Cost in the Mix

Arno & Michael

Arno & Sandro


Arno & Stephan

Arno, David, Avicii, Jag

Mr Lotfi


Nause

SebJak & Olle

Jag & Arno

Stephan & Arno

Natalie & Angelica

Anna :-)


Lunchen igår...hahaha

Hallå sa fågeln...

Mo , sluta vara så glad...

Finn ett fel...

Lotfi och en Blooooody mary

1 kommentar:

  1. Grymt inlägg..

    Cost & Doray äger!

    Synd att man missade kvällen.

    / Malta

    SvaraRadera