måndag 11 april 2011

Tröttis...

Är så himla seg och trött nu ikväll efter en ganska så soft dag på jobbet.
Hur som helst så gick jag och George ner och körde ett axel/mage/trapp pass nere på gymmet innan lunch idag, usch vad mycket folk det var... Tog sen cykeln upp till kontoret där nätet låg nere! Jahapp, vad fan ska jag gör nu då tänkte jag?! Ringde kom hem som bekräftade att det var störningar och ngt driftsfel i vårt kvarter.... FIXA DET DÅ!
Sen kom jag ju på att jag kan koppla upp datorn via telefonens internet, ;-) Jag är inte så dum som jag ser ut ibland...hahahaha.

Satt kvar till sex tiden någongång innan jag cycklade hem och ringde till Ricky och drog med mig honom på en lång promenad runt djurgården. Riktigt skönt var det idag och man ser att folk börjar få lite småpanik för det kryllade av folk där ute idag...
Smet förbi SATS på vägen hem för att säga hej till Helena och hämta upp mitt protein som hade kommit. Ako har varit snäll och styrt upp det som han tycker är bra för mig och min träning, får vi se om det hjälper.

Kom hem och lagade en lite omelett med kalkon och champinjoner till middag, till det en sallad och makrill i tomatsås.
Nu har jag precis kollat på en dålig ny film med bl.a Robert De Niro och Edward Norton : Stone hette den, på omslaget och texten verkade den grym men se den inte... not good!
Var så sugen på ngt sött efter maten att det blev en god glass som dessert =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar