måndag 25 april 2011

Söndag + Måndag...

Lördagskvällen började med att vi firade av lilla Max som hunnit fylla 37 år.
Det blev en skön middag med 10 grabbar nere på hotellet och en jäkla massa surr om både det ena och det andra innan vi förflyttade oss 1 trappa ner till lobbyn och tog ett bord med lite dricka och så kom det lite tjejkompisar till oss alla och joinade upp.
Efter hotellet drog vi oss bort till Rose där det var sådär med folk så det blev bara ett snabbt pitstop innan vi smet iväg till Berns och 2:35:1, där hade vi skitkul. Bra musik och mycket folk, vid 01-tiden gick vi bort till jobbet dvs. Solidaritet där det var bra med folk och skön stämning. Drog hem strax innan stängning och somnade som ett litet barn.

Igår vakande jag ganska så tidigt och ringde till Alex för att fråga om vi skulle ta en promenad och en brunch ute på djurgården, and he was on. Så vi promenerade ut till Djurgårdsbrunns Värdshus, satte oss i solen och avnjöt en god brunch samt en massa dricka och desserter :-p
Tror vi satt där i 4-5 timmar innan vi vände oss om och såg att vi var kvar själva på hela stället...hahahaha.
Drog hem till mig och chillade med en film, Man Of Fire med Denzel Washington, galet bra film.
Sen gjorde jag Stuvade makaroner med Falukorv till middag efter att Helena suktat mig. smarrigt!

Idag gick jag upp runt 09.30, mötte upp George nere vid KMK och tog ett joggingvarv runt djurgården, fan han har riktigt bra flås och det får mig taggad till att hänga med så länge jag orkar =)
Efter det gick vi ner till gymmet och körde ett axel/magpass innan jag tog en dusch och åkte hem till mamma och pappa. Vi har grillat och haft en riktigt mysig dag tillsammans i solen.
Now i am home och ska bara jobba lite och sen blir det middag.... Later!

Jag och Viggo


Birthdayboy

Censur...








Världens bästa föräldrar... Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar