onsdag 27 april 2011

God natt...

Ville bara säga god natt till er. Ska lägga mig i soffan nu och kolla på någon bra film innan jag går och lägger mig tänkte jag. Fan, det är sjukt vad dagarna bara springer i väg fort.
I morgon är det Torsdag redan och helgen kryper sakta men säkert på. Ja,ja.. ska upp tidigt i morgon är det tänkt och möta upp George för en joggingrunda och ett gympass. Det beror väl på ifall han vaknar, han gillar nämligen att sova den där jäveln :-p
Annars blir svårt att komma iform igen som jag var i vintras, inte för mycket och inte för lite...
Lagom är alltid bäst. Men ibland tar det emot att gå ner på gymmet eller gå upp tidigt bara för att träna.

1 kommentar:

  1. Du har ingen definition överhuvudtaget!

    Hur kan man tycka att lagom är bäst?! Vidrigt.

    För att träna så mycket som du påstår att du gör måste du göra nåt fel för du ser ut som en helt vanlig svenne.

    SvaraRadera