lördag 23 april 2011

Dålig uppdatering...

Jag vill bara be om ursäkt för dålig uppdatering här på bloggen men det har varit lite mycket nu dessa 2 dagar som gått.
Vi kan väl börja med i Torsdags...
Mötte upp Sylvain och Co. som kom ner till Göteborg och skulle spela på Trädgårn på kvällen.
Vi tog som sagt en en nice lunch på barsidan och slappade resten av dagen på rummet och började på en ny låt ihop som vi hoppas kunna få till ett slut på snart innan vi möttes upp 21.30 nere på Peacock.

Där nere så har dom lätt en av Sveriges bästa asiatiska restauranger, tror typ vi beställde dubbelt av typ allt på hela menyn... Det var alltifrån dragon sushi, carppacio sushi, till kyckling dumplings & anklever taco =)
Sen blev det en sväng upp med hela gänget till Push där Oliver Ingrosso spelade, mycket folk men ganska så ungt faktiskt så vi drog bort till Trädgårn där Sylvain skulle börja spela 01.00.
GRYM production med 50kvm LED vägg bakom, Co2 kanoner, bra ljus m.m. men MY GOD vilken dålig marknadsföring de måste gjort för det kan inte ha varit mer än 150 pers där så efter 30 minuter så drog vi tillbaka till Push en snabb sväng och sen ner till Peacock där det var smetat med folk och galet bra oldschool hiphop av Andre som pangade på hit efter hit!
Sen mellan 03-04 gick Sylvain upp och bröt av med 1 timmes skön house och kontrasten blev fan svinbra tycker jag, på det stora hela en riktigt rolig och lyckad kväll!

Fredags morse mötte jag upp Andreas och tog en skön salladslunch på en asgod salladsbar där nere i Gbg, satt och surrade i någon timme innan jag kollar på klockan och inser att mitt tåg går om 20 minuter. Tar min väska och rusar bort till centralen och hinner PRECIS med tåget som precis börjat rulla från perrongen..hahahahaha, i bland ska man ha tur också! =)
Kom hem igår kväll och lagade massa god mat, köpte chips och dipp, kollade film och somnade i soffan och vaknade vid 01-tiden av mitt larm. Slängde in mig själv i duschen och gick ner till jobbet.
Långfredagen är ju känd för att vara lugn på stan, men icke sa nicke. Vi hade proppfullt och trion i båset levererade ordentligt kan jag bara säga. Kul kväll även igår.

Idag har jag och Alexandra tagir en powerwalk på djurgården och efter det hamnade vi på Strandbryggan och åt en god kycklingsallad och solade i 4 timmar.
Så nu blir det lite avkoppling här hemma innan jag ska ner och möta upp grabbarna ikväll.
Max fyller nämligen år idag och vi blir ett skönt gäng som skall fira den gamla gubben idag =)






















Nu till det tråkiga som har hänt... Min moster gick bort häromdagen och och det känns verkligen riktigt tungt framförallt för min älskade mamma som även fyllde år samma dag som de ringde från Israel och sa att hennes syster har gått vidare. Vi lever på jorden i gång så ta verkligen vara på alla era nära och kära för man vet aldrig vad som väntar runt hörnet... Mamma och moster Sahva , jag älskar er!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar