torsdag 28 april 2011

Oooouuufffff...

Ja, denna morgon har jag verkligen kört slut på mig själv....
Som jag trodde så vaknade varken Nordin eller George förräns 09.30 så vid nio tiden drog jag ut på en skön joggingrunda i short och t-shirt bara, äntligen! Så himla skönt detta vädret, inte för varmt och inte för kallt. Körde djurgården runt och orkade nästan runt hela, men bara nästan ;-)
Kom hem, drog i mig en proteindrink med en banan i innan jag drog iväg på ett kort möte.
Sen var det dags för gymmet... Körde ben och triceps innan det var dags för Ann´s  jobbiga spinning och core pass. I dag var det tungt med tanke på att jag redan joggat 8 km, kört gym innan och bara ätit en jäkla proteindrink, men oj, vad skönt det är nu.
Ska hoppa in i duschen och sen upp till kontoret, ska hinna slänga i mig en snabb lunch från Thaikiosken också, så jävla gott!

Hur glad blir man inte varje gång man ser denna port =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar