måndag 18 april 2011

Ny, men kort vecka...

Yes, nu så är det snart påsk. Veckan blir så himla kort och folk är lediga till höger och vänster...
Hur som haver så i lördags kväll möte jag upp Dan, Anders, Salle m.fl på Supper för en jäkligt trevlig middag, var bara lite seg och trött men det ändrades ganska så fort när vi efter en god och nice middag drog förbi och hälsade på Joseph och Sia som gästspelade inne på Teatron upp på Amba.
De spelade riktigt skön house så vi var kvar där i ngn timme innan det blev en snabbis på V och sen till jobbet. Jag är ledsen om jag upprepar mig men satan i gatan vad det är mycket folk och skön stämning hos oss på Solidaritet nu på helgerna. Känns skitkul!

Igår åt jag brunch på Berns igår, satan i gatan vad gott det var, kände mig som en påskkyckling när vi gick därifrån, åt tills jag nästa bokstavligen sprack...hahahaha.
De har alltifrån sashimi och sushi, till flankstek och dumplings för att inte nämna galet bra dessertbord =)
Jag och Alex satt nog där i nästan 2 timmar och mumsade i oss, sen komma Sanna förbi och sa hej ett kort tag innan vi tog en promenad hem till Alex. Båda 2 somnade som 2 småbarn i soffan titt som tätt hahahaa.

På kvällen fick vi kebabfrossa och tog en taxi till kebabhouse på kungsgatan och köpte med oss massa mat hem och kollade på The Town, som är en riktigt skön rulle faktiskt.

Har sovit riktigt tungt och djupt inatt och vaknade vid 08 i morse, ringde Nordin och tog en powerwalk runt djurgården. Nu har jag precis ätit en omelett till sen frukost och ska dra upp till kontoret.
Ikväll ska jag hem till mina föräldrar för Pesachmiddag =)

Världens bästa marängswiss på Supper...

Tessan, Becker och Salle

Hot Shot, Hot Shot, Hot Shot so sheriff Heimi styrde upp ;-)

Mmmmmmmmm



Fräsht och gott

Galet bra spelat boys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar