tisdag 19 april 2011

Busy days...

Igår hann jag med 2 powerwalks runt djurgården samt 1 gym pass och samma sak idag, känns skitbra.
Har suttit och jobbat hemifrån nu i 2 dagar och måste säga att man får mycket gjort på kort tid men att man är mycket mer fokuserad när man sitter uppe på kontoret.
Har hur som helst haft lite roliga saker som har kommit in på mailen och ska bli kul och se hur detta utvecklar sig... Inte ens berättat för min kollegor vad jag har fiskat efter men allt inom sinom tid ;-)

Åt första mjukglassen idag efter lunchmötet och satan vad gott det var =)
Idag ska jag hem till familjen på middag igen och i morgon åker jag ner till Gbg för att spela på
Apartment No.4 igen, hade skitkul med Olle och Mo sist så jag ser verkligen fram emot detta.
På Torsdag kommer min kära "bror" Sylvain ner till Göteborg och så spelar vi ett B2B set på Trädgårn på kvällen sen. Ska bli nice att träffa honom igen och ska försöka att få lite studiotid ihop den lilla tid vi ses på torsdag. Kolla med någon av mina polare om man kan få låna en studio i 3-4 timmar...

Skön bild förutom någons jävla finger...hahaha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar