lördag 19 februari 2011

Snuskigt bra !

Hej hopp eller god kväll kanske är ett bättre ordval...
Vaknade sent som fan idag, halv 3, 14.30 !!!
Då har man ju fan missat halva dagen, även fast det är svinkallt ute så har det i alla fall varit sol!
Låg och pratade i telefon i typ 2 timmar också direkt när jag vanade innan jag tog mig i kragen och tog en lång powerwalk runt djurgården, brrrrrrr..... kallt som fan men skitskönt att få lite frisk luft och röra på sig.

Kvällen igår började vi med en middag på hotellet.
Blev som vanligt en galet god pata negra till förrätt och fjällröding med sallad till varmrätt.
Måste säga att maten är jäkligt bra på hotellet och det säger jag inte bara för att jag jobbar med stället utan älskar god mat =)
Sen blev det en sväng till nedervåning där Dimitri håll fortet med skön house och bra drag innan vi smet upp till V. Var helt ok med folk och jag stod mest och hängde med lilla Yamit innan jag drog till jobbet där Don Tomaso och Jonas Sellberg hade fullt dansgolv riktigt bra tryck på hela övervåningen och generellt jäkligt mycket folk hos oss på Solidaritet, skitkul med tanke på att det är -16 ute och fredag innan löning =)

Hoppas vi ses på Soli ikväll då Thomas Deak pumpar på uppe och Jimmy D kör Hawaii där nere.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar