fredag 18 februari 2011

Ingen vidare kickstart!

God eftermiddag på er allihopa.
Jobbade på Solidaritet i natt där vi hade Alex Sayz med hans housekoncept "Top Dj Nights", måste faktiskt säga att det var ganska så bra , framför allt om man tänker på att det var helgen innan löning och en kall torsdag ute :-)
Hur som helst så kom jag hem runt 03 tiden och somnade inte förräns 04.30 typ, suuuuuger!
Hade ställt klockan på 08.45, snoozade den 2 ggr och sen drömde jag att jag gick upp men när jag väl vaknade igen så var klockan 10.18 och min squash börjar 10.25. Hann jag?! Noooope, men som tur var hade jag packat träningsväska och sprang in i badrummet, ringde en taxi och kom dit typ 10 min sen, som tur är var Philip den grisen också sen... hahahaha!





Sitter och jobbar lite nu och har ätit en omelett till lunch, funderar på om jag ska kila ner till gymmet och köra ett pass nu när det inte är en käft där nere eller vänta på monstret George till klockan 19,hmmmm?!

Nu är det ialla fall snart dags för helg igen och det känns riktigt bra för i helgen på Solidaritet...
Detta händer :

Ikväll fredag välkomnar vi stolt Jonas Sellberg och Don Tomaso som intar tronen i dj-båset. 
Jonas äger och driver Joia och Nero Recordings och tillsammans med Tomas driver han även Joia Agency som är en av Scandinaviens största och bästa dj agenturer.
De har släppt alltifrån Sebastian Ingrosso, Axwell och Steve Angello till Eric Prydz och John Dahlbäck och är 2 av musikindustrins största skivbolag. 
Jonas egna produktioner och remixar har spelats av alla ifrån 
Pete Tong & Tiesto till David Guetta & Eric Morillo.

Hur som helst så osar detta ännu en succe fredag då dessa houselegender slår sina påsar ihop för er på Soli !
På nedervåningen och inne på Hawaiigolvet gungas det till Druttens sköna kommersiella toner.


Imorgon välkomnar vi Thomas Deak tillbaka in till båset efter förra helgens fulla dansgolv då han hade Rachel och Jimmy på besök är vi väldigt nyfikna på hur det ska toppas denna kväll?!
Hawaiigolvet huseras som vanligt på lördagar av Jimmy D!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar