måndag 21 februari 2011

New week is here...

Oj,oj,oj vad segt det kändes att vakna upp idag.
Är fortfarande ganska så trött och sliten från hela helgen som gått.
Även om jag har ett riktigt roligt jobb som jag trivs superbra med så är det slitsamt att jobba till 05 på helgerna och sedan ställa om sig till vanliga kontorstider på veckodagarna, men det är bara att bita ihop.

I lördags hade vi en riktigt rolig kväll. Min kära vän Pierre fyllde år och vi hade styrt upp en supricemiddag för honom på Supper. Nästan så vi alla tyckte lite synd om honom då han hade ringt runt till samtliga grabbar och frågat om vi inte kunde hitta på någonting eller kanske ta en middag på lördagen. ALLA kom med "lame excuses" som , middagsmöten, måste vara med pappa, date, någon pallade inte osv... så han var nog ganska så ledsen att typ behöva fira sin födelsedag helt själv...hahahahaha.
Hans min när han kom in (sen) som vanligt värmde till i hjärtat :-)
Åt en galet bra middag och hade skitkul även om vi alla bokstavligen hamnade i matkoma efter middagen, så sjukt mycket mat beställde vi in.
Sen mötte vi upp Rahm, Håkan m.fl på Rose ett kort tag och sen blev det V i någon timme där det var riktigt trevligt, innan jag drog mig bort till jobbet.
På Solidaritet var det som vanligt riktigt mycket roligt folk och ett riktigt bra drag på dansgolvet.
Kvällen avslutades med Eddy Cabrera hos vår kära Hasni inne i stureplansgrillen... som om man verkligen behöver mat kl 05 på morgonen?! Ja, sjuk man är! Hahahahaha.




SUPLIIIIIICE :-p

Så gott!

All the boys =)


Jing Jing... Hahahahahaha!

Jag, Eddy & Jens
Richard love to drink, but what?! =)



Johan & Me
Dajana (Le lite) and me...
Kollar vart Jimmy har handen?! Hahahahaha...



Igår blev det inte många knop gjorda, kollade på 2 filmer på dagen, sen kom Alex hit och vi käkade sen lunch nere på Tudor Arms. Chicken fingers och oxfile med pompa och bea :-p
Sen drog vi upp till mig och skulle kolla en film men Alex är en väluppfostrad man som tog sig en tupplur på 3 timmar.... roligt sällskap eller hur?! ;-)
Blev Solsidan, sedan hemkörning av massa pizza, big brother som verkar vara ett stort skämt i år och sen la jag mig och läste en bok och lyssna på lite lugn och skön musik innan jag knoppade in.
Nej, nu är det dags att få lite saker gjorda här på jobbet och sen kanske ett träningspass eller en joggingtur. Ha en härlig dag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar