onsdag 16 februari 2011

Sleepy...

Har haft en lång dag idag...
Vaknade precis klockan 08.43 , 2 minuter innan min klocka skulle ringa.
Varför är det alltid så att man vaknar innan väckarklockan ringer med några minuters marginal?!
Hur som helst, så mötte jag upp Philip vid östermalmstorg och så åkte vi och krde 1 timmes squash, sen blev det en långpromenad hem och slängde i mig min frukost bestående av 1 omelett med kalkon och grönsaker och keso vid sidan av.

Satte mig och jobbade lite innan det var dags för ett litet lunchmöte, intressant och kan nog bli ngt kul av det här på sikt.
Sen gick jag hem igen och satte mig och jobbade lite till innan jag fick ett ryck och gick ner till gymmet för ett bröst och magpass och efter det blev det 10 minuters HÖG intervall på trappjäveln :-p

Mötte upp Olle runt 16 tiden och så åkte vi och mötte upp Pierre och Oscar för en genomgång av ngt kul som ni får ta del av inom en VÄLDIGT snar framtid :-)

Åkte direkt därifrån hem till en av mina äldsta och närmaste vänner, även fast vi inte hörs varje dag så är han en sån vän som man vet ALLTID finns där...
Ricky hade i alla fall bjudit över mig på middag i sin nya, piss-snygga lägenhet ikväll. I like it A LOT!
Det blev ugnsbakad lax med avocadoröra, hollandaise, smaskig sallad, kall carlsberg och en tomat med mozzarella sallad till middag, supergott och precis vad jag var sugen på.
Sen satte vi oss i soffan och surrade om allt möjligt och catchade upp lite i någon timme innan han kom in med kladdkaka med glass... ooouuufff! Smaskigt som fan men usch vad onyttigt...hahahaha.
Kollade färdigt på Iron man som gick på kanal 11 och nu kom jag precis hem.

Just det, mötte en kille inne på tobaken här nere som frågade om det var jag som bloggade på improveme? Ja, sa jag och han berömde min blogg och sa att jag var grym med bloggen och så vidare. Kul att höra även om jag själv tycker att jag ligger lite på latsidan när det kommer till bloggen, men kul att höra att det finns ngn som uppskattar den som dessutom var en journalist ;-)

Ska sätta mig och jobba i några minuter sen är det dags för det som kallas för "snarklådan" ;-)

Fick ett mail av en tjej på Facebook idag där hon skrev följande:

Hello Dear, I am ********** and i am single mother of one baby, i want you to know that We come to love not by finding a perfect person,but by learning to see an imperfect person perfectly I wink. But,when I look at your Page in here, i was in fear of how much i will like to get to know you .
Multiply it by infinity, take it to the depths of forever and you'll still only have a glimpse how your profile as hit me like a tidal wave .It takes a second to say I love you, but a lifetime to show it i will be waiting hear from you

Thanks


**********


Ehhh, charmigt, eller scary?! 


Olle och hans FRÄSIGA hyrbil... :-p

Ricky och jag i NY för 5 år sedan...
Fördrink med tillbehör... =)

Middag !!! :-p

Efterrätt...

Och påfyllning tydligen... hahahaha!



GLÖM INTE BORT - 25 FEBRUARI....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar