måndag 28 februari 2011

Måndag is here again...

Så där... nu är det måndag ogen och en ny arbetsvecka står framför dörren.
Alltid lika segt oavsett om man har jobbat eller bara tagit det lugnt en helst så är måndag den dagen i veckan som alltid är jobbigast att ladda om på tycker jag.
I lördags så började jag som sagt kvällen med att spela nere på Hotell Diplomat och runt 23.30 kom Fred, Evelina och Jenny och mötte upp mig och så tog vi en taxi upp till Hotellet där det var knökfullt.
Nedervåningen börjar mer och mer kännas som en riktigt bra nattklubb i stället för ett loungehäng, bra musik och skönt häng. Sen drog vi förbi uppe på V en snabbis innan jag gick till jobbet där Deak levererade bra house och kön ringlade sig längs ner hela Lästmakargatan, nice =)

Igår var jag bara hemma hela dagen och Alex kom förbi på eftermiddagen och efter en god lunch nere på Tudor blev det film och middag här hemma. Skönt söndagshäng helt enkelt...

Nu ska jag iväg på ett litet möte kl 13 och sen blir det ett lätt gympass med Alexandra.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar