tisdag 1 mars 2011

Tuesday evening...

Åhhhh, så mätt nu !
Har precis ätit en supergod middag som dessutom är LCHF men smakade nästa som orginalet =)
Nämligen köttfärssås med "pasta" i mitt fall blev det med stekt vitkål med mycket smör och en sallad till.
Fick höra om det igår och blev så jäkla sugen så efter gymmet idag där jag för övrigt körde bröst/mage/biceps och lite intervall på någon jävla trött skidmaskin så gick jag upp på hemköp vid östermalmstorg, för övrigt en grym matbutik med STORT utbud av allt och shoppade loss. Blev hela 3 st papperskassar med mat, älskar att bara strosa omkring och shoppa, ngn sjukdom jag har...hahahaha.

På vägen hem gick jag förbi videobutiken och hyrde en massa filmer också som man kan ha hemma en hel vecka, skitsmart och skönt :-)
Nu ska jag kolla på Full Frontal med Julia Roberts, får se hur den är.
Har haft en bra dag på jobbfronten också med en liten motgång men som sagt då är det bara att klättra över och komma på ngt ännu bättre!


Mmmmm =)

Just det, gick förbi platsen där Olof Palme blev skjuten på idag på väg hem från squashen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar