lördag 5 mars 2011

=)

Vaknade upp runt 10.00 idag och trots att jag knappast sovit någonting "4 timmar" så kände jag mig utvilad... Tog upp datorn i sängen och satt och kolla på lite tv4 play osv bara för att dra mig kvar i sängen ett tag. Sen ringde jag Linda och drog med henne på en tur runt djurgården.... FUCK vad slabbigt det var där ute idag, geggigt, lerigt och blött men vilket skönt väder vi hade. På vägen hem typ 15 min innan så började det dock att regna ner frigolit från himlen, dvs lätt hagel och nu strålande sol igen. Kan ngn snälla säga vad det är för gravt fel på vårt land?! :-/

Nu tvättar jag, kollar en film och jobba lite samtidigt, det betyder att allt blir så där ihop ;-)
Ikväll har vi en riktigt nice dj duo på plats nere på SOLIDARITET : Ricardo Ferreira och Stephan Grieder!
You don´t wanna miss this... http://www.facebook.com/event.php?eid=100742240007279

Får se vad vi hittar på ikväll innan jobbet då....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar