torsdag 3 mars 2011

Onsdag + Torsdag...

Hej hopp på er... =)
Igår hade jag en riktigt skön dag med ett tungt axelpass på gymmet, trevligt och lyckat lunchmöte,
skön eftermiddag och en supertrevlig kväll!
Vi åt middag på grymma stället AG uppe på kungsholmen ett litet gäng...
Det var jag, Olle, Pierre, Zoran och Peter. Förrätt blev det lagrad Jamon Iberco belotta grand reserva, varmrätt en galet god köttbit och efterrätt en smaskig kladdkaka med grädde. Var längesedan jag har garvat så mycket som igår.
Efter AG tog vi en taxi ner till Nobis och satt surra skit i 2-3 timmar... var nästan ensamma där nere förutom Ahlbom och en vän till honom som satt och surpla på några groggar. De andra drog vidare till Cafét medans jag tog en taxi hem och var fit for fight i morse.

Idag har det blivit ett ben/biceps pass följt av ett spinningpass samt ett corepass på det... fy fan vad trött och genomsvettig jag var efter... hahahaha, fräsht!
Nu har vi suttit och haft ett lunchmöte här på hotellet ett tag och ska ner och möta en kille på Solidaritet snart som har lite roliga ideér om vad vi kan hitta på tillsammans.
Zocky och Pierre söp i sig några ostron...

Mmmmmmmm :-p

Olle tog en burgare...

Men sluta vad gott det här köttet var!!!!

Kladdkaka med grädde och en svartvinbärs sorbé!


Pierre´s trötta ostar...

Äppelknyten med vaniljsås

Sluta spruta vad det här köttet var gott !!!





Later... !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar