lördag 26 februari 2011

Saturday at last...

Är helt slutkörd i kroppen känner jag, dels pga. träningen jag körde med Marcus igår och för att det blev en allt annat än lugn kväll igår.
Satana vad folk det kom till Solidaritet för att se Chris Lake och Funkagenda spela, och vad dom levererade !!! Riktigt bra pump från början till slut och kul att se att även de dj´s som var hemma i sthlm kom förbi... alltifrån Tiesto och Avicii till Darwin och Backwall =)
Hoppas att ni som var där hade lika kul som mig/oss.

Vi började kvällen ett skönt gäng nere på Hotellet runt 21 tiden och var kvar där till 01 faktiskt, riktigt trevligt och bra med folk :-)

Nu har jag precis kommit hem efter en långlunch med Pierre, Olle och Oscar och gått igenom massa roliga saker för ivår. Ska lägga mig och vila i någon timme innan jag går ner och spelar lite Champagne warm-up nere på Hotell Diplomat kl 20.00.
Ni kommer väl förbi både där och på Solidaritet sen hoppas jag ;-)

Foxen och Marcus


Mina älsklingar =)


Funkagenda

What's up Doc?!

Gråt inte, järnen är på g ;-)



Just det, glömde berätta.... ;-)


Bakismat och möte ...

Funkagenda me and Chris

Jag och Linda

Chris Lake in theeeeee mix!

Olle, FEL finger :-p

Funkagenda in the Mix...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar