onsdag 27 oktober 2010

Vad hände?!

Sorry att jag inte har varit inne och uppdaterat er idag men har varit på stan typ hela dagen efter en lång powerwalk och ett snabbt gympass som vanligt i morse, skönt som fan!
Sofia ringde och frågade om jag ville komma ner och hjälpa henne och shoppa samt ta en lunch och med det bra vädret som var idag på dagen kände jag mer för att snurra på stan än att sitta inne och jobba.
Hon har ju fyllt år och ska ha en stor fest på lördag och ville hitta en snygg klänning så in och ut i butik efter butik och till slut så slutar det med att jag har shoppat 2 jackor, 3 t-shirts, 1 skjorta, 1 skiva, 1 par skor m.m. hahahaha, och hon ett par byxor och en topp... INTE OK! =)
Skulle mött upp Jessi på eftermiddagen också men hon försvann som anden i glaset som vanligt, har väl fullt upp med shopping innan hon ska dra iväg på solsemester den jäveln... :-p "Vill också" !

Hmmm, man kanske skulle kolla på att åka iväg någonstans i 1-2 veckor och bara sola innan det blir Thailand eller Brasilien i början av nästa år...
Här kommer lite bilder på lite av det jag köpt och från dagen :-)
Nu måste jag hoppa in i duschen!
Grymt snyggt i-phone fodral /nyckelknippa m.m.
Denise och Sofia
QUE?! Mitt på biblioteksgatan....
OH YES! =)
Blev en sen lunch/middag hos Gabi på Thaihouse idag igen *MUMS*

Ett litet utval av allt, ser snyggare ut på än kanske på bild som vanligt!
Nu måste jag dra, så vi hörs senare...

2 kommentarer:

  1. Snygg kille med bra klädsmak. Det gillar jag!

    SvaraRadera
  2. Sjukt snygga plagg! Lichter har ju grym smak, så det kan ju bara inte gå fel. Tack för en nice blogg killen.

    SvaraRadera