tisdag 26 oktober 2010

Mest spelade låtarna nu i oktober =)

Fick en kommentar från någon på malta som ville ha lite mer housetips, so here we go =)
Mina mest spelade houselåtar nu under oktober...



1

Ivan PicaFreak (Vocal Mix)

2

Adrian LuxTeenage Crime (Axwell & Henrik B Rmx)

3

Dennis FerrerSuper Hey Hey (Tristan Gartner Rmx)

4

Wynter GordonDirty Talk (Laidback Luke Rmx)

5

Louie Vega & Jay Salee feat. Julie McKnightDiamond Life (Daddy´s Groove Rmx)

6

Swedish House MafiaFrom Miami2 Ibiza (Instumental)

7

The Good GuysInside

8

Deadmau5 & Wolfgang GartnerAnimal Rights

9

Michael WoodsDynamic

10

JusticeWe Are Friends (Chris Moody Rmx)

4 kommentarer:

  1. jag tänkte kolla hur bra DJ du tycker att du är?? hör du hemma på Ibiza?? ska du spela där nästa sommar? vem är din största förebild som DJ?? vem tycker du är världens bästa producent? hur länge har du producerat??

    Stort fan!
    /Lucas

    SvaraRadera
  2. Tja Lucas,
    Jag tycker väl att jag tillhör toppskiktet av dj kulturen här i Sverige dels därför att jag har spelat skivor i 19 år och för att jag fortfarande brinner för det. Finns riktigt många "kassa" dj´s som spelar runt om i stan också tyvärr och sen är det alldeles för dåligt betalt i Sverige ute på krogarna så jag har valt att lägga fokus att spela utomlands för tillfället tyvärr...

    Ja, absolut... Ibiza skulle jag vilja spela på nästa sommar, vi får se hur våra låtar blir och hur de "hypas" och säljer, mycket hänger ju på det för att man ska dra fullt hus :-)
    Proddat i c:a 8-9 månader....

    Största förebild som producent...hmmm, svårt finns många bra och dåliga också för den delen ;-)

    Tack för att du är ett "Fan" =) Värmer!

    SvaraRadera
  3. Ja du tillhör toppskiktet Jonas. Du är mkt bra =)
    Rincon, Rogerio, Myggan... ni är några stycken, men inte så många, som faktiskt spelar riktigt glad och snygg och medryckande festmusik!

    SvaraRadera