torsdag 28 oktober 2010

Lole´s Birthday :-)

Har typ precis kommit hem igen efter ännu en heldag nere på stan.
Har gått runt och kollat lite affärer och sen placerade jag mig och min lilla stjärt inne på Le Cafe i Sturegallerian där jag hade ett möte på eftermiddagen och även satt och jobbade i 4-5 timmar.
Sofia kom förbi och sa hej och även Marcus och Sia...
Innan det så smällde jag i mig en god ceasarsallad här uppe vid mig :-p
Skönt att sitta där nere, lugnt, sköna soffor och man är kreativ även om jag inte fick ngt gjort på typ 1-2 timmar när alla var där men ändå =)
En av mina bästa vänner Lole fyller år idag och är på väg hem från Åre där han har haft lite möten och skit, han ska nämligen ta hand om Dippan´s nattklubb hela säsongen som vi hade hand om onsdagarna förra året. Skönt för honom som gillar skidor också!


                                                               GRATTIS PÅ DIG LOLE

1 kommentar:

  1. Du är fruktansvärt sexig på den översta bilden! skön blogg, den här ska jag börja följa.

    SvaraRadera